Definition !

         As salamualaikum , memandangkan malas sangat nak tulis kat ABOUT  and I baru teringat pasal ni so I nak tulis  apa yang ada ja dalam kepala ni.
Tadi masa buat account bank and tiba tiba kena hantar one document ni yang  I refused to bawa mai sini but after dipaksa oleh papa , I bawa jugak ! And thank God I dengar cakap papa..haha.This is how I boleh terfikir nak write this post .

The definition of me !

ADILAH – A girl whose parents can/will do anything and almost everything for
her  and she will keep on complaining and feel unsatisfied with what they have done for her .


 So boleh dikatakan yang I ni anak manja in one way but on the other hand I ni kira independent juga la.

This is one definition of myself yang I boleh fikir sekarang !


Bye .

Comments

Popular posts from this blog

Pra - U USM ?

Interview Darul Quran

Sick and People Around Her